ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

https://www.identityjatek.shop.hu/index.php/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján http://www.identityjatek.shop.hu/, és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

 Érvényesség és hatály

Az alábbi Általános Szerződési Feltételek lépnek hatályba a http://www.identityjatek.shop.hu/honlapon keresztül történő termék megrendeléskor. Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a http://www.identityjatek.shop.hu/ weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződési feltételekben meghatározott Felek között jön létre. Külföldről történő rendelés előtt kérjük telefonon/email-ben egyeztessen az eladóval, hiszen ezekre a rendelésekre más díjszabás vonatkozik.

Az ÁSZF-ben foglaltak – így a szállításra és megrendelésre vonatkozó feltételek is – továbbá a Weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag a Webáruházban történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) és Magyarország területén belül történő postai szállítás esetén érvényesek. A szerződéskötés nyelve magyar. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a mindenkor hatályos magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”), a Vevő és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. („Infotv.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.                                                                                                                                            Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (Vevő) a https://www.identityjatek.shop.hu  címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Üzemeltetői adatok

Szolgáltató, üzemeltető adatai:

  • http://www.identityjatek.shop.hu/
  • tulajdonosa: Investment Kft.
  • Cégjegyzékszáma: 13-09-154000
  • Adószáma: 10451689-2-13
  • Bankszámla száma: 14100103- 42226149-01000003
  • Székhelye: 2119. Pécel Felsősor u. 121.
  • Képviselő: Dóciné Füzesi Györgyi ügyvezető
  • Telefonszám: +36705563043
  • E-mail cím: identity.jatek@gmail.com
  • Identity webshop ügyfélszolgálat (vevőszolgálat)
  • E-mailcím: identity.jatek@gmail.com

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:

  • Cégnév: C-Host Kft
  • Cégjegyzékszáma: 01 09 961790
  • Székhelye: 1115. Budapest. Halmi u. 29
  • Email cím: info@nethely.hu

2. Megrendelhető termékek

Az Investment Kft. az alábbi termék kiadója és forgalmazója:
Identity pszichológiai társasjáték
That’s me Psychologisches Gesellschaftsspiel

A http://www.identityjatek.shop.hu/ kizárólag új termékeket értékesít.

A termékleírás tartalmazza:

  • a termék alapadatait (életkor, nyelv, játékidő, játékosok száma, játékszabály, téma, kiadó)
  • a vételárat (normál és/vagy akciós ár), mely 1 db termékre vonatkozik és tartalmazza az ÁFÁ-t is.

Rendelési információk

A termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz/PostaPonthoz történő szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz/PostaPonthoz szállítás díját. A személyes átvétel ingyenes.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

  1. Regisztráció

A http://www.identityjatek.shop.hu/ Webáruházban regisztrált és vendégVevők is vásárolhatnak. A vendégVevők számára nem jön létre profil, de a tranzakció teljesítéséhez szükséges adataikat tároljuk. A regisztráció írásban, egy adatlap kitöltése és elküldése útján történik, és feltétele, hogy a Vevő a jelen üzleti szabályzatot elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el. A Vevőszolgálat a sikeres regisztrációt e-mailben visszaigazolja. Az Investment Kft. jogosult azonban visszautasítani bármely regisztrációs igényt, amennyiben a Vevő valótlan vagy hiányos adatokat ad meg a regisztrációs űrlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra következtethet, hogy a regisztráció célja nem a weboldal rendeltetésszerű használata. Az Investment Kft. jogosult továbbá a regisztrációt törölni, amennyiben a Weboldal használata (böngészés, illetve vásárlás esetén) a Vevő részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel. A regisztrált felhasználó a webshop regisztrációját bármikor írásban, a Vevőszolgálatnak küldött email útján megszüntetheti. Regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodó szervezet, oktatási intézmény, klub, civil szervezet esetében az arra jogosult, vagy felhatalmazott személy járhat el. Gazdálkodó szervezet is magányszemélyként regisztrált, majd a számlázási címnél jelzi a Gazdálkodó szervezet nevét, címét, adószámát és többi adatát.

A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

4. A rendelés menete

  • Amennyiben vásárolni szeretne, az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, személyes átvétel esetén érdemes megadnia azt a telefonszámot, amin felvehetjük Önnel a kapcsolatot, valamint el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és egyet kell értenie az Adatkezelési Szabályzattal is.
  • Majd az Üzlet menüpont alatt a “kosárba rakom” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
  • A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.
  • Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  • Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
  • Megrendelése egy egyedi megrendelés számmal kerül feldolgozásra, majd ezt követően kerül sor a termék kiszállítására.
  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8.00-17.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva általában 2 – 3 munkanap.

  1. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítási díj fizetésének módja
  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a 14100103- 42226149-01000003 számú Sberbank által kezelt bankszámlánkon, e-mailben elküldjük E-számláját, és ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön a 3 átvételi helyünk valamelyikén készpénzben fizeti meg a termék vételárát vagy előre utalja az összeget az Investment Kft. 14100103- 42226149-01000003 számú bankszámlájára
  • Amennyiben a fizetés bármely oknál fogva meghiúsul, a rendelés törlésre kerül.
  • Online bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: MasterCard, Maestro, Visa.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott Magyar Posta Zrt. futárszolgálata szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek rendelésben előre feltüntetett árát a  futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. Az E-számlát e-mailben küldjük el, miután a Magyar Posta Zrt. visszaigazolta, hogy a terméket átvették és kifizették.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

  • Házhoz, vagy PostaPonthoz történő szállítás esetén a szállítási díj a termék árához hozzáadódik.
  • Házhoz szállítás utánvéttel: 1.400.- Ft.
  • Házhoz szállítás előreutalással, online bankkártyás fizetéssel: 1.300.- Ft.
  • PostaPontra történő szállítás utánvéttel: 1.300.-
  • PostaPontra történő szállítás előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel: 1.200.-Ft.
  1. Szállítási határidő

Általában a megrendelés visszaigazolásától számított 2 – 3 munkanap.

  1. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a Magyar Posta Zrt. Logisztikai Szolgálatának futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8.00-16.00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol az előbbiekben megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és – utánvétes rendelés esetén – biztosítani tudják a küldemény ellenértékének a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

  1. Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

  1. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő Vevő esetében alkalmazhatóak. A Vevő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a Vevő él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a Vevő felé. A Vevő elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a Vevőt terheli.

Amennyiben a Vevő elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a Vevőnek az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a Vevő olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a Vevő hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a Vevőtől a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vevőt terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a Vevőt az elállási jog: olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.

11. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

12. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben a panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a Vevő lakóhelye szerint illetékes Vevővédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Close Menu
×
×

Cart